U Żabek poniedziałkowe zabawy z kalakami ...
Nowy tydzień zaczynamy z uśmiechem! U Żabek poniedziałkowe zabawy z kalakami (piankowymi pałeczkami) - ćwiczenie celności . Pokonywanie przeszkód z precyzyjnym ...
26
sty
2026
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Żłobka Miejskiego w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Nowy tydzień zaczynamy z uśmiechem! U Żabek poniedziałkowe zabawy z kalakami (piankowymi pałeczkami) - ćwiczenie celności . Pokonywanie przeszkód z precyzyjnym ...
26
sty
2026
Więcej
Ruch i podskok to zabawa Sport dla dzieci ważna sprawa ,,Gimnastyka dla smyka" u Motylków
22
sty
2025
Więcej
Dla kogo ta laurka? Już wiecie ? Dla wszystkich BABĆ I DZIADKÓW z grupy SŁONECZEK
20
sty
2026
Więcej
Wyszukiwarka
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.